W ramach umowy proponujemy:

  • prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy ( umowa o pracę, świadectwo pracy, inne),
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy,
  • prowadzenie ewidencji środków BHP,
  • obliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych i rodzinnych,
  • obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac w tym na życzenie klienta tzw. 'pasków' dla pracowników,
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
  • prowadzenie kart urlopowych,
  • sporządzanie deklaracji PIT 4,
  • sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dla pracownika ( PIT 11, PIT 40, PIT 8B),
  • sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, zasiłkowych do ZUS,
  • sporządzanie deklaracji do ZUS ( przekaz elektroniczny),
  • przygotowywanie raportów RMUA dla pracowników za okresy miesięczne,
  • sporządzanie przelewów do ZUS oraz na wynagrodzenia dla pracowników,
  • sporządzanie dokumentacji podatkowej w zakresie obowiązków płatnika,
  • sporządzanie umów zleceń oraz o dzieło,
  • pomoc w organizacji szkoleń BHP,
  • pomoc w zapewnieniu wstępnych badań lekarskich